Anasayfa > Uncategorized > FW: CATEDRAL DE SEVILLA

FW: CATEDRAL DE SEVILLA


Yücel: Yıllar önce (1990’larda) Madrid’te iken hızlı sabah treniyle Sevil’e gidip gelmiştim. Genç bir turizm rehberi-hocası olarak müzeyi ücretsiz dolaşmıştım. (Göremedim sunumda, yoksa burası, orası değil mi?) girişte sağa döner dönmez, Kristof Kolomb’un mezarını görünce şaşırmıştım; kilise içinde kiliseleri görünce de… Müezzin ezan okumak için kuleye at üstünde çıkıp inermiş. Akdeniz havası almayı sürdürmüştüm… Akşam yağmurlu olduğu için erken dönmüştüm de ek ücret almışlardı. İki hafta önce otobüsle Silifke’ye gidip gelecektim de düştüğümden devlet hastanesi aciline Cankurtaranla yetiştirilmiştim. Aynı gün eve geldim, banyo yaptım vs. Gözlük kırıldığından yeniden muayene oldum. İyiyim, şimdi… İyi ki biz Arılar yaz başında buluşmuşuz. Sevgiler sunarım, eşine, çocuklara da mas 31.1.16…

2016-01-30 14:14 GMT+02:00 yucel cengiz <ycelcengiz>:

Kategoriler:Uncategorized
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Yanıt Bırakın

