Başlangıç > Uncategorized > MSTB – YAYIN

MSTB – YAYIN


Sertaç Başkan: İyi ki telefon ettin, iş-güç arasında, taaa Ankara’dan: Uyuyup kalmışım, çoğu kez gibi. İyi ki şımarttın beni; ‘Nasıl olsa, Sertaç arayacak’ diyor, kalkıp yatağıma gidiyorum. ‘Güven duyduğum birine denk geldim, kalk bu kişiye aç kendini…’ dedim 10:10’da kalkıp geldim aygıt başına: mas, 9.2.2016…

1) Hazır Ankara’dasın, tanıt kendini dostlarıma: a) Kanguru Yayınları: Aydın Şimşek: Son yayımlanan (nihayet/sonunda) SU içerikli, iki kitabım: I: Suyu Yıkamadan İçmeyin; II: (Çorlu’daki ağabeyim Hüseyin Sulutaş, eşi Suzan Yenge, oğlu Mesut, Mersin’i senden-benden daha iyi bilen gelini Hülya Su…-Sulutaş ve onların kızları İnci’yle İlkin aşkına hazırladığım) Sular Suyunu Çekmeden (sanıyorum, tutumlu yanımı bilmeyen yayıncım Aydın Şimşek göndermişti de tanıdık Aras Kargo adamı 25 TL isteyince ‘ağzım bozulmadan/uçuklamadan’ ‘İADE edin/geri gönderin’ dediğim renkli/cafcaflı kâğıtlara sarılı, tek elle kaldırabildiğim 8-10 betik/kitap sonra telefonla sordukları bir başka paket için de 22 TL istediler de ‘acele İADE’ demiştim, gerisini arabayla kendisi getirecekti. Ucuza, ambarla göndermeyi söylemekte dilimde tüy bitti. O betiklerden 10-12 tane getirebilirsen…) Yönetim: 8/8 Konur Sk. 0312 419 77 42, Aydın Şimşek 0554 282 2861… mas 9.2.16

Kategoriler:Uncategorized
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

