MAS


Sevgili ve değerli Burhanettin ve Hamit Başkanlar, ister inanın ister inanmayın, yaşlanmışım da yakınınızdaki “Yardım ve İyilik Vakfı Huzurevi”ndeyim 1 Mart 2016’dan beri. Yürüyerek Toroslar Belediyesine gelmek istedim Cuma günü, ama “Hamit Tuna Başkan yerinde değil!..” dediler…

Görüşmek isteğimin yerine getirilmesinin de gerçekleşeceğinden kuşkuluyum. Sertaç Berber önerdi, Müdür Ertan Eren yetkiyi aldı. Kurduğum MSTB toplantısını öğlende kaçırmıyorum. Geçen hafta Ertan Müdür bir araçla bırakıp, aldırdı beni. Bu sabah telefon edip sordum, ama GÖÇTÜ’deki yemekte olmamı, adımı yazdıklarını söyleyince Platform Başkanı İbrahim’i arayıp gelmeyeceğimi söyledim. Meğer toplantı da Perşembe öğlene ertelenmiş. Başkanlığını geçen dönem tamamlayan Sertaç ile de görüşeceğim. Yaşlılık da böyle danışmanlıkla geçiyor. Bilginize, mas, 15.3.2016…

Bilgi: MSTB yönetimi, karşılayabileceğinizi sandığım bir istekle ziyaretinize gelecekler, bilesiniz…

Kategoriler:Uncategorized
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Yanıt Bırakın

