Başlangıç > Uncategorized > Bir rica…

Bir rica…


Dostlar:3 hafta önceki yardım isteğim, yanıtsız kaldı, “eksik rakam…” ile, biline… mas

Sevgili dostlarım: Birkaç gündür birikmiş ‘mil puan’larımla İst-Ottava-İst ‘award’ bileti almaya çalışıyorum. Asağıdaki kadar gidiyorum gerisi gelmiyor ve “eksik rakam çevirdiniz…” uyarısı geliyor. Hareketimden 5-6 ay oncesi, kendime bir hediye armagan etmek istiyorum. Yardımcı olan Burak’a ve Kadriye Hanıma da yazdım yardım için. Yardimci olursaniz sevinirim. Mehmet Ali Sulutas (0324) 327 4749; (0532) 606 5776,,, mas 9.12.2015

Bendeki tek adres: “Travel Document:” <itinerary>

Burak’ın Dikkatine: Sevgili Burak, önceki gün İst-Ott-İst rt bilet rezervasyonu yapmıştık. Dün sabah 5-6 kez denedim; her defasında, “Eksik rakam çevirdiniz…” uyarısıyla irkildim. Biriken mil puanlarımı kullanıp ücretsiz bilet almak istediydim. Belki senin girişiminle, bir liste geldi, ama 2015 Mart-Nisan aylarında aynı yolla gidip gelmiş, Ottawa-Toronto ayağını da ekleyip dönmüştüm; o yolculuğum kayıt edilmiş mi bilmiyorum. Eğer mil puanlarım yetmiyorsa, 5406-6817-3898-6401-011 Gold Master Card MAXİMUM kartımı kullanıp işlemi tamamlayalım. Bu kez YOW-YUL neden KLM otobüsü oldu? Aslında önemli değil!.. Küpeyi unutma: Yaşlan da ihtiyarlama!.. Kolay gelsin!.. Kadriye Çelebi Hanım yardımcı olabilir… mas 4.12.2015 Cuma

Bendeki tek adres: “Travel Document:” <itinerary>

Kadriye Çelebi Hanım Dikkatine: Sevgili Burak’la, önceki gün İst-Ott-İst bilet rezervasyonu yaptık. Dün sabah 0212 310 1939 numarayı 5-6 kez denedim;, “Eksik rakam çevirdiniz…” uyarısıyla irkildim. Biriken mil puanlarımı kullanarak ücretsiz bilet almak istediydim. Belki onun girişimiyle, bir liste geldi, ama 2015 Mart-Nisan aylarında aynı yolla AF ile gidip gelmiş, Ottawa-Toronto ayağını da ekleyip dönmüştüm; o yolculuğum kayıt edilmiş mi bilmiyorum. Eğer mil puanlarım yetmiyorsa, 5406-6817-3898-6401-011 Gold Master MAXİMUM kartımı kullanıp işlemi tamamlayalım. Bu kez YOW-YUL neden KLM otobüsü oldu acaba? Aslında önemli değil!.. Küpeyi unutma: Yaşlan da ihtiyarlama! Kolay gelsin! mas 4.12.2015

Pirireis Mah. 1125 Sk. No. 5C/15 Mersin 33110 / 90+(532) 606 5776; 90+(324) 327 4749

Yeni e-posta: mehmet.ali.sulutas (yahoo ile hotmail) adreslerim geçersiz. KL’den 1) özel iletiler alırdım, Mayıs 2013’ten beri KLM iletisi gelmez oldu; 2) 11-12 KLM-AF ileti adreslerinin hepsi yok oldu, önemlileri elde edersem sevinirim!.. rota (İt)=izlenen yol, yön

Kategoriler:Uncategorized
  1. Henüz yorum yapılmamış.
  1. No trackbacks yet.

Bir Cevap Yazın

